onlinefotoservices.nl Beginpagina | Zoeken | FAQ | Links | Bedankt! | Over deze site | Mail
Fout gevonden?
Je eigen fotokaarten maken - leuk, origineel en snel in huis!
1e fotokaart is gratis - bij Kaartje2go

trekpleister

Website trekpleister

Ervaringen Geef ook uw mening / ervaring over trekpleister! Klik hier.

Bij de verschillende producten staan de ervaringen onderaan de pagina. Hieronder staan de gemiddelde rapportcijfers door onze bezoekers gegeven.

afdrukken van foto's:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.n.v.t.
  service:n.v.t.4.8

Ervaringen van bezoekers staan onderaan deze pagina.
Levering filiaal en post
Levertijd 3 werkdagen
Bestelsoftware ?
Bestandsformaat JPEG
Extra opties
  • Grootste formaat is 50 x 75 cm
  • Foto index print
  • Online foto album
  • Bestanden kunnen gecomprimeerd opgestuurd worden (bijv met winzip)
Bijzonderheden
  • Als meerdere formaten in 1 bestelling worden besteld, dan wordt de verwerkingstijd 5 dagen.
  • Het is ook mogelijk om de foto's per post thuis te laten sturen. Dat duurt het wel twee dagen langer.
  • Als het formaat geen goede verhouding heeft, wordt de foto kleiner

Verwerkingskosten0.99
Verzendkosten2.95
 
  • Korting bij bestellen meer foto's 10x15: 1-39 € 0,20. 40-79 € 0,18. 80-119 € 0,16. 120 en meer € 0,12.
  • Portokosten zijn € 2,95, vanaf het 20 cm formaat zijn de portokosten € 4,95.
FormaatPrijzen afdrukkenLevering
2550100200
10 cm5.99 9.99 16.99 24.99 filiaal
10 cm8.94 12.94 19.94 27.94 post
13 cm12.24 23.49 45.99 90.99 filiaal
13 cm15.19 26.44 48.94 93.94 post
15 cm21.24 41.49 81.99 162.99 filiaal
15 cm24.19 44.44 84.94 165.94 post
20 cm40.49 79.99 158.99 316.99 filiaal
20 cm45.44 84.94 163.94 321.94 post
Bij de Prijscalculator kunt u zelf aantallen opgeven van verschillende formaten, waarmee het totaalbedrag wordt berekend.


Gebruikerservaringen: Gemiddelde rapportcijfers:
 laatste jaaralle ervaringen
  kwaliteit:n.v.t.n.v.t.
  service:n.v.t.4.8
04-05-2005
Mieke
Ik heb op verschillende plaatsen foto's laten afdrukken en ook bij jullie, mijn antwoord is: Klasse gewoonweg prachtige foto's, kleuren geweldig, er zijn altijd foto's bij die minder zijn maar dat ligt aan je toestel of aan je zelf, meestal weet ik zelf wel wat ik dan fout heb gedaan. Dat moet je dan zelf even uitzoeken. Iedereen die hier mijn foto's zien roepen over de kwaliteit. Dan vragen ze natuurlijk waar die zijn afgedrukt...
05-01-2005
Koen & Renate
Op 9 december hebben we online Kerst/Nieuwjaarskaarten met eigen foto (van onze 11 maanden oude dochter) besteld via Trekpleister. Er was de garantie dat als bestellingen voor 13 december zouden worden gedaan, ze beslist tijdig zouden worden geleverd.
Op 17 december, dus na 8 dagen, en een week voor Kerst, begon ik me af te vragen waar e.e.a. bleef, en ik zond een email. Ik kreeg een standaardantwoord waarin gemeld werd dat er vertraging was en ze nog "in verwerking" stonden. Ik mailde terug met de vraag of ik ze dan wel v�r Kerst kon verwachten. Ik kreeg hetzelfde standaardantwoord terug, waar ik niet veel wijzer van werd. Op 20 december, 11 dagen na mijn bestelling, mailde ik nogmaals en kreeg als antwoord "wegens het grote aantal bestellingen op dit moment kan er verlenging van de levertijd van een aantal dagen ontstaan". Ik heb toen teruggeschreven dat ik het geheel wilde cancellen want dit ging duidelijk niet meer tijdig lukken. Ik heb toen gewone kaarten in de winkel gekocht en de volgende dag verzonden. Saaie kaarten, dat wel, maar ja.
Op 29 december, 20 (!) dagen na mijn bestelling, kwam er een bevestiging dat de, eh, kerstkaarten klaar waren.
Op 31 december (!!) ontving ik ze per post, zonder enige melding van excuses of wat dan ook. De kwaliteit is overigens goed, maar daar gaat het niet om ... Trekpleister Fotoservice, NOOIT weer. Uiteraard stuur ik ze retour en ik eis mijn geld terug.
01-01-2005
Suzanne
Ik heb al meer dan 10x bij de Trekpleister besteld maar de foto's zijn nooit op ware kleuren, inmiddels geloof ik er niet meer in. Het is altijd wat daar of ze zijn veel te geel, of te donker of te blauw.
Ik heb van 1 foto een klein formaat besteld en een grote van 30x40 cm., en de kleine was dit keer prima maar de grote was hartstikke geel, mijn zoontje leek Tweety wel! Na een klacht te hebben ingediend, en eindelijk degene had gevonden die wist wat ze ermee moet doen, kreeg ik een nieuwe afdruk, dit maal veel te blauw! Ik stop ermee, ik ben het zat!
24-12-2004
Joos
ik heb op maandag 6 december fotos online besteld en heb ze nu nog niet!!! dit waren fotos voor de kerst ( wenskaarten) ben al de hele week iedere dag na de trekpleister geweest maar tot nu toer nog steeds niet. maar wel reclame maken he voor 13 december besteld dan voor de kerst in huis dus mooi niet he ik heb er van geleerd ik bestel dus nooit meer bij de trekpleister online dan maar wat meer geld betalen bij de echte foto graaf maar dan heb je ze inderdaad wel voor de kerst!
04-09-2004
Linda
Omdat bij diverse andere winkels het uploaden vast liep na 10 foto's en ik er 80 moest hebben, ben ik naar de trekpleister gegaan. Zonder noemenswaardige problemen ze ge-upload. Diezelfde dag nog een mailtje in huis dat ze in behandeling genomen waren, de dag erna een mailtje dat ze opgestuurd waren en de dag daarna lagen ze kant en klaar in de winkel: Klasse!
De kwaliteit heb ik nog niet echt vergeleken met foto's van Dirk v.d. Broek of de AH, op het eerste gezicht maakt het weinig uit volgens mij.
07-08-2004
Marc
Alleen bij trekpleister is het gelukt de foto te uploaden. 93 mb met 45Kb/s. Na +/- 30 min was het oke. Bij hema en media markt stopt het tussen door. Bij de hema stopt de upload zonder reden. Of was de server niet bereikbaar (Ik ben bijna een hele avond bezig gewest) Ze moeten daar werk van maken.
05-08-2004
Piet
Wat heb ik lang moeten wachten op mijn foto's . ik heb ze 6 jan. j.l. opgestuurt, ik zou een e-mail krijgen als ze klaar waren. Geen e-mail. We komen Dinsdag bij de trekpleister om eens te horen hoe dat zat en warempel lagen ze klaar daar in de winkel. Ik vind het een slechte service.
22-06-2004
Esther
De kwaliteit is prima!! Zoals de computer de foto's inleest zo goed worden ze ontwikkeld! Nu denk ik dat wanneer mensen niet tevreden zijn over hun foto's dat op punt 1 ze even goed moeten kijken hoe de resolutie is ingesteld (hoogste) voor het mooiste resultaat,het fotolabaratorium zal ze natuurlijk nooit mooier maken en punt 2,persoonlijk weet ik uit ervaring dat je camera minimaal 3.0 megapixel moet hebben wil je mooie foto's hebben. Ik zet mijn digitale foto's eenvoudigweg op cd, lever ze in en hebben binnen ongeveer 4 werkdagen mooie foto's!! Ik heb dan adsl, maar dan kun je maar 50 versturen, terwijl je op cd meer foto's kwijt kunt en dan minder per foto betaald!! Kortom,een zeer tevreden klant!!
16-06-2004
Carel
Ik heb nu met:Trekpleister,Hema,AH en Fotoplus ervaring opgedaan.Bij alle afdrukcentrales zijn de prints contrastarmer tot aanmerkelijk contrastarmer dan de gedownloade bestanden of de CD.Bij Fotoplus is ook de dekking veel lager.Bij Hema en Fotoplus waar je de bestanden zelf kan downloaden doen zich problemen voor als je meer dan drie series verzend. Opmerkelijk is dat analoge prints, dus vanaf negatieven, wat contrast en stofuitdrukking betreft bij de zelfde ontwikkelcentrale geprint, beter resultaat geeft. Kort samenvattend. Net als bij het analoge proces ben je sterk afhangkelijk van de afwerkcentrale. Voor de gemiddelde consument is het goed bruikbaar. Ben je wat kritischer dan is het moeilijk goede kwaliteit te vinden.
07-02-2004
Debilio
Levering duurde inderdaad wat lang, maar de afdrukken ... daar ben ik zeeer tevreden over.
14-01-2004
Marco
Bij Trekpleister blinken ze niet echt uit in (de beloofde) snelheid. Heb 105 foto's ge-upload (op een zaterdag). Na 2 dagen (op maandag) een mailtje gekregen dat na 1 of 2 werkdagen de bestelling in de winkel zal liggen. Niet dus. Een week later (op zaterdag) waren de foto's er nog niet. Een medewerker van de vestiging zal er achteraan gaan voor mij en me erover terugbellen. Afwachten nog even. Vandaag heb ik weer met de Trekpleister gebeld. Ze hebben contact gehad met de afdrukcentrale die konden vertellen dat de foto's niet meer bij hun lagen maar opgestuurd waren naar de Trekpleister. Maar bij de Trekpleister in Gouda waren ze ook niet. De dame bij de Trekpleister wist me te vertellen dat ik niet de enige was. Van zo'n 3 of 4 andere mensen waren de foto's niet aangekomen. Waarschijnlijk zijn de foto's bij een andere vestiging terecht gekomen. Ze wilde voor mij wel een "zoek"opdracht onder de vestigingen op touw zetten. Eerdere ervaringen hadden geleerd dat ze dan uiteindelijk wel terecht komen. Het kan wel even duren. Zo'n 2,5 maand was niet ongebruikelijk! De foto's zijn dus niet weg of kwijt, maar gewoon even zoek. Ik heb vriendelijk bedankt voor de service. Gelukkig was het geen nabestelling van negatieven of een eerste afdruk van je fotorolletje. Dan is het wel even pech. Nu ga ik het maar 's opnieuw proberen. Maar dan bij Albert Heijn. Die zijn ook niet duur (tijdelijk E. 0,15 per afdruk en geen behandelingskosten) en hebben bovendien een mooi off-line bestel programma met een handige voorziening om foto's met een afwijkende breedte-hoogte verhouding om te zetten naar de verhouding 2:3 (als je 10x15 cm foto's wilt).
09-08-2003
Brigitte
Dit was de eerste keer dat ik mijn digitale foto's liet afdrukken. Ik ben erg verrast over de goede kwaliteit. Maar ik zal nooit meer kiezen voor snelheid van levering. Heb overigens nog gereageerd op de reactie van Trekpleister, en daarop kreeg ik weer de reactie (vol halve zinnen, verkeerde spelling, kortom moeilijk leesbaar): "Nou, in ons systeem staat dat het per cd rom is aangeleverd!. Service hoef je bij Trekpleister niet te verwachten. Dat is nu wel duidelijk.
07-08-2003
Brigitte
Anderhalve week geleden bestelling via internet gestuurd naar Trekpleister/CEWE. Na 6 werkdagen lag mijn bestelling pas gereed. En dus niet na de beloofde 3 werkdagen. E-mail gestuurd naar trekpleister, en kreeg daarop het antwoord dat: Na controle bleek dat ze de beloofde levertijd waren nagekomen, omdat ik mijn foto's via een cd-rom aangeleverd zou hebben. Goede controle! De beloofde foto-index was nergens te bekennen. Waarop ze zich excuseerden en deze niet meer achteraf kunne verschaffen. Je merkt, een hoop irritatie van mijn kant naar Trekpleister. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij Trekpleister. Klant is koning gaat bij dit bedrijf niet op.
 
Hoewel wij ernaar streven om correcte en actuele informatie te verschaffen, kunnen wij niet garanderen dat de informatie juist is op het moment waarop deze ontvangen wordt of dat de informatie na verloop van tijd nog steeds juist is. Op grond van de informatie dienen derhalve geen acties te worden ondernomen zonder controle van de gegevens bij de bron.
Wilt u ons met een e-mail informeren als u onjuiste informatie hebt gezien?